Drukuj
"Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu myślenickiego w 2005 r."  ----->szczegóły.....

2005-01-21
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
"Opracowanie dokumentacji projektowych" 


Treść ogłoszenia:


ZP/5/05                                            Myślenice, dnia: 14.02.2005r.

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

SEKCJA I : ZAMAWIAJĄCY 
1. Nazwa i adres zamawiającego:
Zarząd Dróg Powiatowych, 32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 82, woj. małopolskie, pow. myślenicki, tel./fax ( 0-12) 272-17-33, www.zdp-myslenice.pl , e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ,
2. Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje:
Zarząd Dróg Powiatowych, 32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 82, woj. małopolskie, pow. myślenicki, tel./fax 012 2721733, www.zdp-myslenice.pl , e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ,
Uprawniona do kontaktów z Oferentami - mgr inż. Halina Topa-Dyduła, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , tel. (0-12) 272-17-33, w godz. 7.00 -14.00.
3. Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia:
Zarząd Dróg Powiatowych, 32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 82, sekretariat.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Wykonanie robót drogowych.
2. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu myślenickiego w 2005 r."
ZADANIE 1 - Gmina Raciechowice, Miasto i Gmina Dobczyce, Gmina Siepraw, Gmina Wiśniowa i Miasto i Gmina Sułkowice /6 500 m2/
ZADANIE 2 - Miasto i Gmina Myślenice, Gmina Pcim, Gmina Tokarnia, Gmina Lubień /6 500 m2/

3. Miejsce realizacji: drogi powiatu myślenickiego.
4. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
5. Oferty można składać na poszczególne zadania.
6. Termin realizacji zgodnie ze SIWZ:
- 15.11 2005 r.



SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
1. Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: wymogi zgodnie ze Specyfikacją.
2. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust.1 ustawy " Prawo zamówień publicznych", oraz spełniający warunki dodatkowe: określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
3. Wymagane wadium - 4 800,00 zł.


SEKCJA IV: TRYBY
1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
2. Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
3. Informacje administracyjne;
3.1 Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia: cena 10 zł
3.2 Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
3.3 Miejsce i termin składania ofert: w siedzibie zamawiającego (sekretariat), do dnia 01.03.2005 r. godz. 9.00.
3.4 Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 01.03.2005 r., godzina 9.05, Zarząd Dróg Powiatowych